خانه آیلتس آفرینش

 

درمورد خانه آیلتس آفرینش چه میدانید؟

 

اگر قصد مهاجرت به یکی از کشور های انگلیسی زبان را دارید و میخواهید در آن کشور به تحصیل یا اشتغال بپردازید، پس لازم است تا در آزمون آیلتس موفق شوید. آزمون آیلتس معتبرترین و شناخته‌ شده‌ ترین آزمون بین‌ المللی زبان انگلیسی است. اگر چه خیلی از افراد این آزمون را با تافل مقایسه می کنند اما واقعیت این است که آیلتس امروزه بسیار فراگیرتر از تافل است.

خانه آیلتس آفرینش تهران

خانه آیلتس آفرینش تهران با برگزاری تعیین سطح ها، دوره های آمادگی آیلتس و آزمون های آزمایشی به متقاضیان آزمون آیلتس این امکان را می دهد تا خود را برای آزمون مهیا کنند. و با اطمینان خاطر در جلسه آزمون حاضر شوند و با نمره عالی و قابل قبول به مقصد اصلی خود برسند.

شرایط برگزاری تعیین سطح 

همانطور که می دانید کلاس های آمادگی آیلتس برای سطوح مبتدی برگزار نمی شود. بنابراین لازم است تا زبان آموزان برای شرکت در دور‌ه های آموزشی آفرینش، در تعیین سطح ها شرکت کنند تا توانایی خود را در زبان انگلیسی بررسی کرده و سپس در کلاس مناسب سطح خود شرکت کنند. تعیین سطح خانه آیلتس آفرینش به دو صورت حضوری و تلفنی برگزار می شود. در تعیین سطح حضوری تمامی مهارت های شما در زبان انگلیسی سنجیده میشود اما در تعیین سطح تلفنی تنها امکان سنجیده شدن مهارت گفتاری شما وجود دارد.

دوره های آمادگی آیلتس

شما پس از گذراندن تعیین سطح و متوجه شدن سطح مورد نظرتان، می توانید در دوره های آمادگی آیلتس شرکت کنید و با آموزختن مطالب مربوطه، خود را برای آزمون آماده کنید. شما در این دروه ها به تقویت مهارت های لازم می پردازید وبرای دریافت نمره بالا و مدنظرتان تلاش می کنید. دوره های آمادگی آیلتس به صورت حضوری آنلاین و خصوصی برگزار می شود تا افراد با هر شرایطی توانایی شرکت در دوره ها را داشته باشند.

آزمون ماک، آزمون آزمایشی آیلتس

یکی از مهم ترین دلایلی که مانع موفقیت افراد در آزمون آیلتس می شود، آشنا نبودن افراد با سوالات آزمون است. خانه آیلتس آفرینش با برگزاری آزمون های آزمایشی، این مشکل را برای شما حل کرده است. آزمون آزمایشی ماک، به دلیل شباهت زیادی که به آزمون اصلی آیلتس دارد، افراد را با سوالات آشنا می کند. بدین صورت که افراد با چند بار آزمون دادن می توانند با سوالات آزمون اصلی آشنا شوند و با تسلط سر جلسه آزمون حاضر شوند.

سپانو، نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران

آموزشگاه سپانو تنها نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران است و با برگزاری تعیین سطح، دوره ها و آزمون آزمایشی ماک به افراد برای موفقیت در آزمون آیلتس کمک می کند و آن ها را به سمت هدف راهنمایی می کند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید